close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ריהוט לבית מסין

מערכת שורשיח שבט, תשעו28/01/2016

טרנד חדש- סעו לסין כדי לרהט את הבית ותחסכו המון כסף

תגיות:

מעוניינים לרהט את הבית החדש או לשדרג את כל הרהיטים בבית כדי ליהנות מאווירה נעימה וממראה יוקרתי? ובכן, אם עד היום נהגתם להסתובב באולמות התצוגה של יצרני ויבואני הרהיטים הרי כיום יש טרנד חדש המאפשר לכם לחסוך עשרות אלפי שקלים, ולייבא באופן פרטי את הרהיטים עליהם תמיד חלמתם. במקום להתפשר על סגנון ואיכות הרהיטים לבית אתם יכולים לבחור את כל פריטי הריהוט ישירות אצל הספקים בסין, וחברה מקצועית תלווה אתכם לכל אורך הדרך על מנת לסייע לכם לבחור ברהיטים איכותיים ומעוצבים. החברה אחראית על בקרת איכות לפני האריזה ודואגת למשלוח המכולה לארץ, שחרור מהמכס והובלה עד

אליכם לבית.

חיסכון כספי עצום
רכישת ריהוט לבית מסין מאפשרת לכם לחסוך עשרות אלפי שקלים, ולמעשה תוכלו באותה ההזדמנות להוסיף למכולה גם מוצרי חשמל מאיכות גבוהה, שלל גדג'טים לבית, חומרי בנייה כמו אריחי חיפוי, קרמיקה, כיורים למטבח ולחדר הרחצה, אמבטיה, מקלחון ומגוון פריטי נוי להשלמת עיצוב הפנים בבית.

ראוי להדגיש כי יבוא רהיטים מסין מתבצע על ידי חברה מקצועית ובעלת כל האישורים הנדרשים לכך, לחברה משרדים בסין הממוקמים באזור התעשייה המוביל בדרום סין בו נמצאים מאות מפעלי רהיטים של ספקים סינים אמינים המייצרים פריטי איכות לפי התקנים האירופאים והאמריקאים הנחשבים לקפדניים ומחמירים במיוחד. לכן, אין לחשוש מאיכות הרהיטים ומעמידותם, כל עוד פונים לחברה מקצועית המלווה אתכם לכל אורך הדרך. למעשה, כבר בפגישת הייעוץ במשרדי החברה בארץ או בביתכם, תוכלו לעיין בשלל קטלוגים עם מבחר פריטי ריהוט לבית ולחצר, במהלך הפגישה תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי שיסייע לכם לקבל החלטות נכונות ומשתלמות כלכלית.

מסע קניות מרוכז בסין
במידה ותחליטו, צוות החברה יתאם עבורכם מסע קניות מרוכז בסין, נציג מקומי של החברה ילווה אתכם במהלך השופינג, ויסייע לכם לנהל מו"מ עם הספקים הסיניים כדי להוזיל עלויות ועל מנת לקבל החלטות משתלמות. לאחר התשלום עבור הרהיטים, צוות החברה יפקח על האספקה, יבצע בקרת איכות במפעלים השונים, וידאג לאריזה מקצועית, להובלה לנמל ולמשלוח בזמן. עם הגעת המכולה והחבילות לישראל, צוות החברה דואג לשחרור מהיר של הרהיטים ושאר הפריטים וידאג להובלה עד לביתכם, ישנה אפשרות להזמין גם שירותי התקנה של פריטי הריהוט בביתכם.

לרהט את הבית בחצי מחיר
כדאי לדעת כי יבוא רהיטים מסין באופן אישי מאפשר לכם לחסוך עד 50% מעלויות הריהוט לבית, לפעמים אפילו יותר. כאשר אתם רוכשים רהיטים בארץ מיבואנים אתם משלמים פערי תיווך גבוהים, לכן עוד ועוד ישראלים בוחרים לייבא את הרהיטים בעצמם מסין, וליהנות ממחירים אטרקטיביים, ומשלל אפשרויות ומבחר רהיטים מעוצבים ואיכותיים. ליווי מקצועי של חברה המתמחה בתחום מאפשר לכם ליהנות משקט נפשי ומשירות יעיל ואדיב. החברה אחראית על הצד הלוגיסטי של היבוא, היא פועלת כחוק, ומסייעת לכם להגשים חלום ולעצב ולרהט את ביתכם במחיר אטרקטיבי המאפשר לכם חיסכון כלכלי ניכר.

לקריאה בנושא: איך לייבא את כל הבית מסין

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה